Friday, August 26, 2011

it's make me smile

assalamualaikum,
post kali ini more kepada keinsafan. walaupun ramdahan kali ini tak seseronok ramadhan sedulu-dulunya, I'm still grateful sempat berpuasa tahun ini.alhamdullilah. raya pun nak dekat dah, so  I just wanna say selamat hari raya. happy eid day! and if I done any mistake please forgive me. kita semua tak sempurna. but aku rasa aku tak buat apa apa kesalahan, haha. tak tak. aku ada buat. sorry again. =)  

actually on this post, nak cerita sikit about my second youngest sister, qaisara firzanah namanya. she just 3 years old. dua tiga hari ni rajin beno dia nak mengikut aku sembahyang alhamdullilah. walaupun tak sesempurna mana, it still a good perkembangan for a small kiddo. and disebabkan budak kecil ni la , sembahyang magrib tadi tak khusyuk. mana tak nya, bila ada bunyi mercun dia bersuara 'hishh', bila tahiyat akhir dia pergi berdiri and bila tengok aku duduk tahiyat akhir baru la dia duduk. sabo je la. semalam lepas dia sembahyang magrib, dia cakap "qaisara tak tahu nak baca apa". atoto then aku ajar la dia baca surah al-fatihah. dia ikut satu persatu. ce ce ce. when she say bismillahirrahmanirrahim ya allah, sedapnya mendengar, haha. 

just now my mother cakap yang might be this eid days we will be going back to Johor Bahru, my hometown. it's was a very good news for me. alhamdullilah i take back what i said yesterday yesterday 'this eid days gonna be unbest' . two years tak balik JB was like "argghhh" alhamdullilah again =)

that's all for today. 
maaf zahir and take care for sesiapa yang balik kampung, bawak kereta elok elok walaupun ayah anda yang bawak. =D

No comments:

Post a Comment